NI FRÅGAR - CALLE SVARAR!

Glenn
- Hej Karl! Läget? Vad är ditt bästa sommarminne? Har du något husdjur? Gillar du tjejer? Händer i kväll?
Svar: Bara bra, när jag fick mycket krabbor, nej hade hönor och fiskar nu har jag en bror, ja, fest i Vargön med de bästa, ni vet vilka ni är!!

Baxxa
-Vad hände med ditt efternamn Calle? Eriksson var fett soft bror!
Svar: Vet, RIP 


Roxanna
-Hej jag heter inte Roxanna, men vågar inte uttrycka mig under mitt real ID så att säga. Men är du kär i någon? Svar: Berlinmuren hyser jag en viss kärlek för, annars nej.


-Jag gillar fräscha brudar med humor, vilka brudar föredrar du Calle?
Svar:
Brudar.


Linnéa
- tja calle!
vad är ditt favorittilltugg?

Svar
: Pommes.


Moses
-Beskriv dig själv
Svar: Svår fråga, gillar fotboll och är schysst.


Billy
-Hej Calle!!!! =)
Kan du inte lägga upp ett videoblogg där du berättar något roligt??? hahaha det hade varit fett kul xDDDDDDDD

Svar: Nej, är inte ute efter att bli ett s.k. youtubefenomen.


liten i världen </3
- Känns som alla hatar mig...vad ska jag göra??? :`( :'(
Svar:
Du kan ju börja med att sluta med att befläcka den här bloggen.


älskar dig....
http://open.spotify.com/track/5ItmKyYJ7EIcjF3cQHVNHW

Svar: Tack <3


Rapp
- supa något i helgen eller karl hehe
Svar: Ja, hehe.


Ylva
- Jag vill hälsa till Moa, Jenny och kerstin, dom är mina bästa vänner. Kan du hälsa till dom????????
Har du några bästisar, i såfall vilka? Kram

Svar: Nej, det kan jag inte. Nej, palla sådan shit.


Pelleman
- Rekomendera lite go party music. Tänkte nämligen ha lite vänner över och vill få go stämning. x)
Svar: Sweet Child of Mine, av Oskar Sjöberg.


*Tinky Winky*
- Skulle du uppskatta att ha en nyrakad röv i ansiktet?
Svar: Nej, det ska vara all natural.


Clara
- Hej sötis.
Eftersom du tacka nej till att fika tänkte jag fråga om du kanske vill ta en öl istället? Kyss...

Svar: Sorry, jag är straight edge.


hon som inte heter hitler
- vilken är den bästa låten att lyssna på vid sex????
Svar:
Sweet Child of Mine, av Oskar Sjöberg.


Magnus MUF
- Tjena!
Kan du inte beskriva Oskar och Nickie med tio ord?

Onsdagar är bäst, älskar CARL! <3
Svar:
Gillar att dricka alkohol på Suads, måndag-fredag även lördag.


Linnea Sillkvist (pseudonym)
- Vilket filmcitat är dig närmast om hjärtat?
Svar: Det finns många fina men om jag ska välja ett får det nog bli ”Shit, you shoot me in a dream, you better wake up and apologize.” Den som prickar in filmen får ett utnämnande på bloggen.


Filip Jacobsson Muf Vbg
- Är det jag som saknas? :)
Svar: Nej, det är uppenbarligen jag. Tror jag i alla fall… :/








 

Trackback
RSS 2.0